شهید محمد علی صالحی (کندوله)
زندگی نامه شهیدان
جمعه 13 مرداد 1391برچسب:, :: 18:10 ::  نويسنده : قاسمی

 نام: محمد علی                       نام خانوادگی: صالحی (کندوله)

نام پدر: علی اکبر                     تحصیلات: حوزوی

محل تولد: ایلام                      محل شهادت: موسیان

تاریخ تولد: 1340                   تاریخ شهادت: 1365

زندگی نامه:

شهید کندوله خدمت مقدس سربازی رادر جبهه­های مقدس سپری کرد. پس از پایان خدمت، با همان روحیه­ی بسیجی، از دانشگاه جبهه، راهی حوزه می شود.

تحصیلات حوزوی را در حوزه ی علمیه آشتیان آغاز کرد و در همین زمان نیز ازدواج نمود، سپس برای ادامه تحصیل در سال 1364 به حوزه­ی علیمه یزد رفت. ثمره ی ازدواج شهید دو فرزند می­باشد. شهید کندوله بارها راهی جبهه های حق علیه باطل شد تا اینکه در سال 1365 در منطقه­ی عملیاتی موسیان، مورد اصابت ترکش خمپاره قرار گرفت.

شهید در شب 19 ماه رمضان به حالت اغما می رود و تا اینکه صبحدم 21 ماه مبارک رمضان سال 1365 به فیض شهادت نائل می­آید. پیکر شهید در گلزار شهدای صالح آباد قرار دارد.

فرازی از وصیت‌ نامه ی­ شهید:

                از شما خواهش دارم که به جان امام و رزمندگان دعا کنید. این وصیت را در حالی می­نویسم که این کلمه ها از اعماق دلم نقش بر روی صفحه­ی کاغذ می­بندد و این جمله ها با سوزی پر از درد و ناله همراه است، چرا که چون واقعاً شرمنده هستم که نتوانستم خدمتی برای این انقلاب انجام دهم و با چشمی گریان و رویی خجل از خانواده شهداء که یک عمر فرزندان خود را بزرگ کردند و روانه جبهه کردند و این عزیزان، با خون سرخ خود ریگ زارهای جنوب و غرب را شستند و درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند. چطور دلخوش باشم و گریان نباشم از آن که خون ده­ها هزار نفر مخلص در راه این انقلاب ریخته شده و شرمنده پروردگار هستم؛ که با کوله باری از معصیت می­خواهم نزدش بروم. دیگر خسته شدم؛ نمی­خواهم در این دنیا بمانم می­خواهم پرواز کنم به سوی مولایم، آقایم. می خواهم پشت به دنیای بی وفا کنم و ان شاءالله دیگر نزدیک است که خداوند توفیق شهادت را در راهش، به من عنایت کند. این دنیا گذرگاهی است و زمان، همانند ابرهای آسمان زود گذر. شهد شیرین شهامت گوارای جانشان باد.

 



نظرات شما عزیزان:

یاسمین
ساعت21:34---23 مرداد 1391
شهادت هنر مردان خداست

اشرف
ساعت21:32---23 مرداد 1391
شهیدان رابایک صلوات یاد کنید

ارش
ساعت21:20---23 مرداد 1391
پسندیدم خوب بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان زندگی نامه شهیدان و آدرس samanehghasemi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 504
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1